filters
state:
Show
city:
Show
product:
Show
Hi i recently created profile for my sister n the we got a call from executive name vijay kumar patil make a payment n he even promised that daily 10 profiles will be updated according to our requirement but after payment his response was not good n if we called him...
Read more
akilan
akilan

Dear User,We regret for the inconvenience caused to you.Regarding the discrepancies that you had faced with our services, we apologize once again for the unpleasant experience...

1.5
#1169970
Reply to reviews
Assisted Matrimony creates a match, causes the couple to talk and then tells the other party that the parents of either the boy or girl are not interested and they should stop going further. They have already done it 3 times to me. Since both the boy and girl are...
Read more
5.0
I didn't like
  • Totally a waste of my time and money
#1158790
Reply to reviews
Fake Bharat matrimony profile ID M5189934
Fake Bharat matrimony profile ID M5189934
Bharat Matrimony profile id: M5189934 (currently deleted) is a fake profile. The profile was under the name of Mr Anshul, initially claiming of 28yrs , residing in Mumbai, with Btec degree (BITS Pilani) & MBA degree (Henley Institute, UK) working in Google. He pinged...
Read more
I didn't like
  • No verification done
#1157912
Reply to reviews

Bharat Matrimony - Return my Money

Bharat Matrimony
#1158769
Dear Sidhu, Sorry to Inform U pls return my money without any delay im not interested to get ur service for anymore Ur least Bother about my concern I thought u will resolve my Grievance but I had wasted my time by contacting you This type Pathetic service our company not required at any movement pls return our Money
Comment
Show

Bharat Matrimony - Very worst services and total waste of my money

Bharat Matrimony
#1138886
1.0
Details
Very worst services and total waste of my money., they are cheated my amount., I am not satisfied services(only booking not used) so refund my money more than 5 months. they 5 months not refund my money. saravanan, karthik, siva, thangaraj all person useless fellows. they are not working and not proper services and they cheated my money. so dont use any type services in tamilmatrimony services. very worst services., {{Redacted}}
Comment
Show
Billing Practices
Coverage Area
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Privacy and Data Security
Product or Service Quality
Staff
Style and Design
Value for money
Website

Bharat Matrimony - Autodesk of account

Bharat Matrimony
#1137925
I had no idea of this. I don't want service anymore.i need refund asap
Comment
Show

Bharat Matrimony - Fake profile

Bharat Matrimony
#1115220
1.0
Details
This site is full of fake profiles, beware of cons and womanizers. I would suggest all the females for not to register and post your pictures on the site. It's not a genuine website for decent people.
Comment
Show
Billing Practices
Coverage Area
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Privacy and Data Security
Product or Service Quality
Staff
Style and Design
Value for money
Website
below complain raise long back but no reply from bharat matrimony they told they will give 4 month service and now they are saying we are not registered myself on assisted matrimony on oct 1st week. and i am very much disappointed with the service which provided by...
Read more
akilan
akilan

Dear User,We regret the inconvenience caused to you.Please send your matrimony Id and your contact number to care@assistedmatrimony.com and we'd like to speak and understand t...

1.5
#1153632
Reply to reviews
I have experienced very bad in this profiles i have faced only fake people who fake around do time pass and throw away... I would like to share my experience and expect you to take strickt action against this person His name is ANKKIT GAALA who contacted me played with...
Read more
akilan
akilan

Dear Member,Thank you for contacting Bharatmatrimony.comWith reference to your complaint dated 20/12/2017, expressing concern over the appearance of fake profiles in our datab...

#1152323
Reply to reviews
The company has blocked my profile without giving me a real reason. I have sent everything I can and all I get is the same automated response. They refuse a refund. I have not violated any terms or conditions.I have been dealing with your customer service for weeks...
Read more
akilan
akilan

Dear User,We regret for the inconvenience caused to you.Regarding the discrepancies that you had faced with our services, we apologize once again for the unpleasant experience...

2.3
Gurugram, Haryana
#1145305
Reply to reviews
Given wrong information and make me to pay a around 20Krs, and now if I complaint no reply from any of the customer care and they say my profile is deleted. Even after mailing to the helpdesk@bharathmatrimony.com , no reply from them which shows the worst behavior of...
Read more
akilan
akilan

Dear User,We regret for the inconvenience caused to you.Regarding the discrepancies that you had faced with our services, we apologize once again for the unpleasant experience...

1.0
#1139890
Reply to reviews
I got a call from your executive last week. He called me n number of times , continuesly 3-4 days for conveniencing me to take classic advantage plan, he gave me final offer of Rs.2100 as a special discount. He was supposed to send me offer link but he hasn't yet. The...
Read more
akilan
akilan

Dear User,We regret for the inconvenience caused to you.Regarding the discrepancies that you had faced with our services, we apologize once again for the unpleasant experience...

2.3
#1139552
Reply to reviews
I was receiving calls for account renewal and every time I am busy your executive call. I had given them a time to call back But they don't You chat option is as good as not having it, they only know to respond some one will call back . That call back is indefinite...
Read more
akilan
akilan

Dear User,We regret for the inconvenience caused to you.Regarding the discrepancies that you had faced with our services, we apologize once again for the unpleasant experience...

1.2
#1117987
Reply to reviews
Hi, I am a member of your matrimony (Profile ID B1273064) since June2013. Unfortunately I have not yet found a suitable match for my daughter. Every time the account expired. I timely repaid to extend the validity of the profile. Lately, not much activity was happening...
Read more
Anonymous
Anonymous

The bharath matrimony is waste so don't waste your money since all profile are fake created by bharath matrimony people and making money out of that.instead of making money by...

1.0
#1114408
Reply to reviews